شرکت پیشروصنعت

ساخت وبلاگ

شیلنگ ویبراتور بنزینی چیست؟

شیلنگ ویبراتور بنزینی مورد استفاده برای تحکیم سیمان و از بین بردن تمام حباب های هوای به دام افتاده در سخت ترین سیمان ممکن به شما کمک می کند. شیلنگ ویبراتور بنزینی به طور گسترده ای در ساخت و ساز ، حمل و نقل ، حفاظت از آب ، بندر ، معدن و متالورژی و غیره استفاده می شود. از طریق ساختار سیاره ، سپس ارتعاشات مکرر زیاد را بدست آورید می تواند برای هر نوع کاربرد سازگار باشد ، شیلنگ ویبراتور بنزینی برای شفت ها به راحتی می توانند ترکیب شوند و به سرعت رد و بدل شوند تا تجهیزات مناسب با کار مطابقت داشته باشند. شیلنگ ویبراتور بنزینی مدل های مختلفی دارد که در این جا به چند مورد اشاره می کنیم:

1. شیلنگ ویبراتور بنزینی سری ZN یک ویبراتور از نوع غوطه وری است. در حین کار ، پوکر لرزشی که به ویبراتور وصل می شود ، باید درون بتن غوطه ور شود. پوکر یک عنصر ارتعاشی غیرمعمول درون آن دارد. 2- ویبراتور وزنهای غیر متمرکز را در موتور الکتریکی 18000 دور در دقیقه برای تولید لرزش فرکانس بالا ایجاد می کند. از طریق لوله انعطاف پذیر ، ویبراتور ارتعاش را از طریق لوله انعطاف پذیر به پوکر منتقل می کند. این دستگاه به اندازه 12000 بار در دقیقه چرخانده می شود و این باعث می شود که از بین بردن بتن ریخته شده آسان شود.

مزایای استفاده از شیلنگ ویبراتور بنزینی

1 -به طور عمده برای ساختن و متراکم و تقویت کردن استفاده می شود و برای متراکم کردن مواد معدنی بتونی استفاده می شود. 2- مزایای اصلی آن عبارتند از: به طور گسترده ای برای انواع محیط صنعتی و معدنی در عملیات فشرده سازی لرزش بتن استفاده می شود ، اتصالات شیلنگ در محل ساخت شلنگ برای تسهیل تعمیر و نگهداری. 3 ، مزیت اصلی ویبراتور این است: اتصالات شیلنگ که توسط فشار و انقباض صورت انتهایی مشترک تحت فشار قرار می گیرند ، به طور موثری از اتصالات شیلنگ تقویت شده مخلوط جلوگیری می کند، که به طور گسترده ای در چگالی فعلی دیوارهای نازک و تقویت استفاده می شود.4 - ویژگی های کششی سیم با سیم دو جداره از شیلنگ پایدارتر شلنگ ، اگر شما بیش از 10 متر از میله طولانی تر استفاده می کنید ، افزایش در محل اتصال بلبرینگ اتصال دهنده بر روی معدن عمیق یا ستون برای سازگاری بهتر با ویبراتور بتنی برقی برای رابطه با محیط می تواند به طور موثری از شیلنگ و بتن جلوگیری کند زیرا نیروی جاذبه گرانشی ایجاد می شود منجر به استفاده موثر از شافت عمودی همراه با پلاگین موتور می شود که لرزش را کاهش می دهد.

عواملی که باید در نظر بگیرید نوع ساخت و ساز میکسر بتونی ، میزان کار  ،شیلنگ ویبراتور بنزینی پیکربندی محصول ، سیستم های قدرت است.

پیشرو صنعت که ابتدا  اصل صداقت و اعتماد ، پیگیری مداوم و کیفیت بالا را رعایت می کند می تواند به شما در خرید شیلنگ ویبراتور بنزینی اطمینان دهد.

شرکت پیشروصنعت...
ما را در سایت شرکت پیشروصنعت دنبال می کنید

برچسب : شیلنگ ویبراتور بنزینی, نویسنده : pishro pishro-sanat بازدید : 196 تاريخ : دوشنبه 23 تير 1399 ساعت: 15:16